Myskväll!

Igår spenderade jag min tredje kväll med Lina vi gick våran kvälls promenad från söder-innestan så kom vi till t-centralen och sen gick vi runt/upp för hela drottninggatan men då skulle såklart det mysigaste fiket stänga .. Från att ha gått inne på söder & kikat efter fik självklart byggde dom om båda fiken där vi ville sitta, Fåtöljen på Götgatan & Wayne's Coffee på Drottningatan, grymt störande så ingen fika på 3 dagar som vi sagt: nej nu går vi och fikar. Så blir det inte av. Men sen gick vi genom gamla stan köpte glass & deras smootihe som bara smakade yoghurt så jag vände om och klagade så klart, kunden har alltid rätt (eller hur?) medan Lina inte alls ville följa med in för det var hennes smoothie, så brydde inte jag mig jag gick in, då var jag arg vi fick vänta i 15 minuter på något som är SMAKLÖST? Och att betala 39 kronor.. vem försöker dom lura liksom? började skälla på varandra.. jag ba: ahmen den smaka ingenting så fick vi pengarna tillbaka ialla fall, alltid äkta mig ja! Så typiskt men sen gick vi ner till vattnet i slussen men satte oss på andra sidan för solen var framme så det var mysigare i alla fall .. sen kl. 22.30 kom vi hem hit & myste tills kl. 00.30 då gick vi som alltid för att lämna Lina vid mariatorget deras sista tåg kl.00.50 mot Fruängen som vi hann till i alla fall sen var det hem till min varma sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se