Rutiner eller inte?

Man kanske har dagliga rutiner utan att man är medveten? Jag har nog faktist det ialla fall .. Till viss del antar jag, har inte alla det någonting litet som man kanske inte tänker på så mycket, men jag har ialla fall skaffat mig en liten extra sak som jag gör flera gånger om dagen fast det står en gång om dagen, men det ska väl värka ialla fall tro? Jag lackar på nagelstärkningsmedel eftersom jag vill ha starkare & längre naglar så tänkte försöka mig på det här och sen får vi väl se om det blir bra resultat. vill inte gå och låta någon klistra på massa starka medel på mina naglar som faktist förstör dom så otroligt, så jag ska lacka på dagligen, annars går dom bara av i längre längd så nu ska dom allt få växa ut bli långa, starka & fina, min kära mercedes ska göra manikyr på mig sedan när jag väl nått mitt mål hon har dom underbaraste naglarna, ojoj! *avensjuk tös här* haha .. image222

Kommentarer
Postat av: Rory.

Du borde vara forsiktig med en nagelforstarkare, det kan gora sa att hela naglarna faller for att dem blir for starka for huden.
www.rory.blogg.se

2007-07-19 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se