solen tittar fram

typiskt båda mamma & jag ligger hemma idag, usch&fy jag orkar knappt stå upp nu, ska jag göra iordning en stor skål yoghurt m. flingor-rödabär i mumma* och koll på sex and the city bästa serien som någonsin skapats, kan se den serien om & om & om igen .. tröttnar aldrig! Jag ska se till att få hem min skokartong snart, iih läängtar men först ska jag göra om mitt rum & skaffa ny tv som jag inte gjort på hur många år som helst..
 'miss my telly' så tills vidare får datorn duga :')

67297-235








PUSSHEJ! - hoppas alla kan njuta av det härliga vädret today!

Kommentarer
Postat av: Sandra

lät som bra göra när man mår dåligt..:) s.a.t.c är ju så bra.:):)

2007-07-26 @ 17:18:33
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: riibecca

Sandra -
javisst det är helt underbart, ah riktigt skönt ska starta upp ännu ett avsnitt strax. tihi Kram!

2007-07-26 @ 17:31:04
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se