äntligen!

Äntligen bara för att jag gav upp drömmen om att hitta en klänning fann jag en blårandig kärlek inne på Zara med mamma helt underbar! Jag tror jag blivit kär ingenting kunde blivit bättre som Mercan sa - man hittar det i sista stund så är det alltid det är helt sant gumman! Jag är ialla fall super nöjd, nu är det bara till att hitta skor, ett nytt vitt skärp & en ljusblå eller vit tunnkofta, vilket måste gå på en liten summa. Men jag har ett skärp utifall som är till klänningen från början.

Imorgon ska jag: Ska färga håret på morgonen & så ska jag möta Elin min ängel kl.11 för att hämta hennes digitalkamera som jag ska få låna från Fredag tills Söndag, men mest välbehövd Från Lördag-Söndag för då är vi (jag&syster) på Storasysters & Kalles bröllop så den är väl behövd då, hann inte göra inköp av digitalkamera just nu får bli senare i Juni/början av Juli.
Tacktack elin du är min ängel du gumman
!

Dagensköp:




Monki:
Kjolen som jag såg på: StockholmStreetStyle hade hon sytt upp & självklart sådär snyggt i midjan så den såg mer slim ut i modellen, när jag väl fann den i affären såg den (uräkta), för jävlig ut som värsta yrvädret & en hel regnrock runt benen liksom. Tänkte att hon sytt upp den storleksmässigt i midjan o lite till, men hon hade gjort den helt egen hon borde designat om alla dom kjolarna sådär som hon gjort, typiskt också helt kär i den ville ju ha den vilket som i min garderob men Inte längre, ett rakt nej & inte mer med det. Det rosa linnet ska bli mitt!

Kan någon sy upp kjolen ungefär så åt mig?
Skulle jag bli överlycklig, hör av er isåfall!




PUSS&NATTINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se