dripp dropp it goes, dripp dropp..

13.00 -
it goes on, regnregn .. ska det hålla på såhär hela dagen eller aja .. kul då!
Idag skulle ju vi tjejer äta glass i solskenet men det värkade någon annan inte tycka. Så vi ska fika på ett mysigt fik straxt brevid där jag bor, ska bli kul att träffa alla tjejerna samtidigt, blir aldrig så längre.. för alla ska åka bort & några är hemma osv. men nu ska vi ta en lång härlig fika girls!




Lång härlig fika vart det.. mycket prat & många omgångar sötsaker!
Skulle inte druckit latten .. ajaj min mage får sååå ont av för mycke mjölkprodukter, vilket jag totalt glömde bort!
Men det glömmer jag inte efter dagens magkramper/illamåenden .. Men ialla fall det blev riktigt mysigt och att vi hann sitta så länge som 5 timmar, satt vi & bara hade hur kul som helst.. vi och vissa ämnen alltså det tar aldrig slut när vi väl kommer in på någonting! JAG ÄLSKAR ER TJEJER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se