Fredag!

Hej mina kära!
Imorse mötte jag Elin 11.05 som jag sa igår för att hämta kameran & efter det så var syster vaken så vi satte igång kl.12.00 att färga mitt hår det såg förjävligt ut, varför sa ingen något? herregud, men nu är det så himla fint kunde inte vara nöjdare så nu är jag svarthårig ialla fall, ser ut som jag skaffat nytt hår, det ser fräscht & inte risigt ut längre, så här kommer en före & en efter bild ialla fall!

Before - risigt/morgonruffs:         
                After - snyggt & fräscht!:
image182             image181

Otrolig skillnad, det faktist såg hemskt ut!

Kommentarer
Postat av: Cicci

FIIINT! :D <3<3

2007-06-17 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se