ingen klänning?

Jag helt enkelt skiter i att försöka hitta någon klänning, hittar ingenting vilket gör mig upprörd, det är 3 days to go tills Lördagen den 16/6 är här då är det Storasysters Bröllop ämtligen, woho! Jag ska försöka leta högmidjekjol hittade en på H&M igår, men den kändes lite "billig/tråkig" för ett sommarbröllop & bröllop i huvdtaget.. & någon elegant blus till typ? Idag bär det av till Monki på Götgatan19 ialla fall, ska kolla på 3 saker där, lägger upp pictures nedanför.

.. så himla mysigt när regnet faller utanför fönstret, visst kalle?
missu baby!



Allt är ifrån Monki nedanför:
Första bilderna är Från Monki & Tredje lånad Från Sthlmstreetstyle


PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

en fråga bara ? , Hur gör man sin blogg så fin ? . liksom bakgrunden o allt ? :) . vore tacksam för svar elr lite hjälp iaf ;D .

2007-06-14 @ 16:53:15
Postat av: riibecca

Matilda: javisst, fin & fin har inte ens ändrat färgerna ännu på kategorier osv. kommentarlänken, men tack du ialla fall! :)
Lite svårt när du inte lämnade din blogg så man kan besöka dig? isåfall kunde jag hjälpa dig, men det är bara att skriva!

2007-06-14 @ 23:36:25
URL: http://riibeccas.blogg.se
Postat av: Mathilda

haha , jag glömde visst bort de :P . min blogg är ju bara så tråkig som den kan bli xD . så vore väldigt tacksam för hjälp :)

2007-06-15 @ 08:51:23
URL: http://mlindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se