Midsommarhelg!

Misdommarafton -
Det var riktigt mysigt med alla från vår närmsta familj kusiner, syskon, moster osv. mormor var även på plats vilket nog faktist gjorde alla gladare. Först ut till förrätt var Sill & Färskpotatis. Sen åt vi varmrätt supergod Lax i ugn & Färskpotatis och dom berömda Jul/påsk & midsommar köttbullarna (av ove). Sen kom det mest eftelängtade Efterätten mamma hade stått i ordentligt & bakat:
♥Jordgubbstårta tårtbotten av sockerkaka mamma bakade me. goda fyllningar!
♥Kladdkaka (av syster) med grädde & jordgubbar.
Äppelkaka på Sockerkaksreccept verkligen jätte gott.
Sen kom beskedet vi satt och väntade på min kusin fick sitt första jobb så nu bär det av ut i arbetslivet härligt värre så champange åkte fram mitt bland våran festlighet då vi satt och redan hade världens fest! Sen så vart det intriger över den där AbsolutCitronVodkan, ni är för roliga alltså..
Tack för ännu en otroligt mysig misdommarafton, bilderna kommer senare!



Lördag - regnregnreeeeeegn... usch&fy!



Söndag -
idag har jag varit med Lina min käraste & vi har pratatpratat i timmtal gått på stan & bytt lite köp som jag ångrat osv. sen kom vi ut till lina i midsommakransen var vrålhungriga gjorde ett bra köp Kina mat fritterat & ris.. urgott! Sen bar det av hem .. båda kände sig febriga tror vi fakstist hade feber båda två igår, stackars lina hade ialla fall feber igår, inte imorgon hoppas jag.. men hoppas hon är på bättrings vägen eftersom hon imorgon ska åka till filip i örebro!
Just nu sitter jag & syster här & mumsar i oss marängsviss precis som i lördags otroligt gott! Ska sätta igång att maraton kolla på Sex and the city, ovanligt va? hur kan man slita sig.. går bara inte sen blir kl. typ 3 då börjar det ljusna ute då inser jag att nu är det nog dags att sussa en sötsömn, måste jag ställa om dygngen så otroligt när jag har sommarlov? varför gör man det.. när man väl kan sova ut så tänker man men då drar jag ut på det lite till eller vaddå?..
Men nu ska vi glo vidare!

Här är en bild på min mumsiga marängsviss (tack mami):

Ingredienser:
♥Maränger
♥Grädde
♥Vaniljglass
♥ Jordgubbar (ist. för chockladsås)



PUSS n' NATTINATTI!

Kommentarer
Postat av: Andres

ge mig !!

2007-06-27 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se