jag är listgalen javisst^

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Rebecca
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Sofia, tror jag - mitt mellan namn!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rebecca and thats all.
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1992
6. Vart bor du? Hos min kära mamma
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 3-4 ggr endast med pappa
9. Vart skulle du vilja bo? Spanien eller New york?
10. Vilken skolklass? 8H
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Framgångsrik vore great!

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 165 cm
2. Hårfärg och frisyr? Brunett
3. Ögonfärg? Svart/Bruna
4. Mest nöjd med? Allt är helt okej
5. Minst nöjd med? -
6. Skostorlek? Högklackat 39 & Resten 40
7. Glasögon? Nej
8. Har du några piercingar/tatueringar? Öronen & Haft i överläppen.

FAVORITER
1. Filmer? Save The Last Dance
2. Låtar? The Fray - How to save a life
3. Årstider? Sensommaren
4. Mat/dryck? Lassange & Pagojucie
5. Djur? Hundar såklart, haft 2 stycken
6. Färg? Rött & Svart
7. Parfym? Hypnotic Poison Dior
8. Tv-program? Desperat Housewives
9. Ämne i skolan? Hemkunskap
10. Sysselsättning? Sjunga

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Kappa från Sisters Märke: Soaked
2. Vad använder du just nu för skor? Loafers mintgröna & svarta, vita sneakers skor m. fler
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Siden
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En ny grå klänning från H&M
6. Favoritaffärer? H&M, Zara, Gina Tricot  osv.
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? 1000, eller mer kanske mindre
8. Favoritmärke? Adidas
9. Vad har du för byxstorlek? 28-29
10. Vad har du för tröjstorlek? Small eller 36-38

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort
2. Vilken färg på tapeterna? Vita med Blomstermönster
3. Vilka färger går rummet i i övrigt?    -
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min übersköna Säng
5. Vad vill du ändra där inne? Mina tapeter, Garderoberna & ut med soffan
6. Vad har du där inne av följande: Soffa, Databord, Spegel, Säng, Två dubbel Garderober, En väl fylldhylla
a) tv? Nej, snart igen
b) video/dvd? Nej
c) dator? Yes!
d) stereo? Nej, har min kära dator till att spela musik
e) telefon? Yes!
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Min Gård
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn, läser tidingar m.m.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? 
10. Favoritpryl i rummet? min dator

BLANDAT
1. Vad heter din gudmor? Mimi
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu?  Vaseline i Vänstra,annars Mobilen i Högra
b) handväska eller liknande just nu? Parfymrör,  Skolböcker, Penna&Sudd & En Nessesär
3. Vad är du beroende av? Vaseline (lipgloss.)
4. Vilket land kommer du i från? Född i Sverige  osv.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Vaseline
6. Vad tror du på? Gud ibland ..
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast?  Det "stora" jag köpte senast var  en Klänning från Urban St.
9. Har du nåt husdjur? -
10. Vad bor du i?  Lägenhet

GREJER
Plånbok: Åhléns
Smycken: - För mycke av allt
Solglasögon: -
Underkläder: H&M
Nagellack: Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se