wonderful halfdays!

Idag hade vi det skönt & lungt förutom att jag vart tvungen att springa hem & hämta alla skolböcker som låg hemma, Eng. Sv. & No. fick panik, vi som hade redovisning o NO hämtade dom och det gick helt okej på redovisningen och sen hade jag också svenska läxa som vissa av oss fick göra idag istället, gick bra, vi skulle berätta om vem som kom först till STHLM, det gick göödie!

Imorgon har jag bara två lektioner Svenska & sen NO vilket är helt okej, börjar halv 10 ialla fall & slutar kl.12 Sen drar jag & mina flicks till stan vi ska handla kläder & titta på fina bebissaker till sofias lillasyster som kommer snart.. lilla bebisen! ^^ *prata med magen sofia* :') och på fredag har jag & halva klassen halvdag också slutar efter lunch as najsig vecka fan, ska försöka lägga mig tidigare kommer aldrig upp på morgonen FAN", idag fick vi våra jävfla Frånvaropapper, fast det såg bättre ut än väntat!^


men syster har lagat underbara laxfiléer och ris. MUMS!

SÅ PUSS&HEJ så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se