du gav mig tonårskärlek?

jag vet bara inte varför allting tog slut? det var helt sagolikt men inte meningen antar jag. vi möttes mitt bland folkmassan & när våra läppar mötte varandra och du höll om mig stannade allting runt omkring ville aldrig blunda för du var så himla fin, ditt léende helt enkelt allt hos dig, du gav mig allt ett hjärta kan allt jag kunnat drömma om sommaren 2006 kan ni fatta, jag hittade mitt hjärta? vart tog allt vägen?.. tonårskärleken som jag aldrig glömmer som aldrig slocknar i hemlighet, .. känna din värme, dina andetag, höra ditt skratt & dina fina ord, känna din beröring, ett nytt kapitel har öppnats & ett annat stängts igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se