ALICIA KEYS - AS I AM

Här kommer några låtar jag fastnat för av många som vanligt på hennes nya skiva "As I Am" är lika såld på hennes nya album som hennes 2 andra har hennes första & andra skiva ska köpa hennes 3 skivan eller önska mig i julklapp. Något jag funderat över stort vad ska man önska sig?.. Har några få saker men blir nog inte så mycket i år tror jag även om endel kommer kosta lite mer så blir det nog perfekt och sen fyller man år ungefär 30 dagar efter jul. Menmen är helt såld på nya skivan jag SKAA gå på konserten i Sthlm absolut. Måste lägga mina händer på biljetterna snart känner jag innan jag ångrar mig för att jag inte gjort det tidigare och dom tagit slut! *hoppashoppas* Lyssna och njut!

Alicia Keys
- I need you



Alicia Keys - Where do we go from here



Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se