En dikt om dagen bra för magen?

Jag tänkte börja skriva in dikter här på bloggen speciellt en del jag gjort själv, vore det något kanske? C skrev att jag skulle skicka dikter då kom jag på våran tid hon & jag hade då vi umgicks då skrev jag faktist en hel del dikter och var helt inne i diktstadiet eller vad man nu vill kalla det? Det tycker jag är rätt kul att se tillbaks på nu sitter och kollar igenom alla mina texter och sånt jag sparat har minst 100 dikter. Mer kommer senare lägger in en fin här nere tills dess som jag sparat, kommer skriva vilka som är mina men resten som jag sparat från internet får vara onämnda bara enklast att hålla koll på mina och dom som är publicerade av andra!






Om en droppe vatten var en kram, skulle jag ge dej havet.
Om ett moln var en puss, skulle jag ge dej himlen.
Och om kärlek var värme, skulle jag ge dej solen.


Kram = Havet och Puss = Himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se