Kelian - Ken Ring




En av hans många låtar som satte sig rakt in i hjärtat bara för man kan känna igen sig på visst sätt i olika situationer från sin egen barndom som inte alltid varitså lätt, är helt såld Kelian är så söt och hans andra 2 barn med, så som den 4 som snart ryktas komma.. kommer säkert också vara sin far upp i dagen, lika vacker som sina syskon ska vi slå vad? Behövs inte ens! Dessa låtar är från hans nya skiva börjar gråta när jag hör Bryter tystnaden sen en gamal låt jag gillar starkt är mitt hem blir ditt hem.. så himla fin. Han har verkligen kärlek till sina barn no matter what!

Nu ska jag iväg och sitta barnvakt till Lilla E måste byta om först så har lite bråttom skriver mera senare ikväll om jag inte slaggar hos brorsan eller hur det nu blir fårse..

Ha en mysig kväll allihopa.
PUSS & KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se