Tänk på det ni!

Har faktiskt inte haft tid med bloggning har haft massa inlämningsuppgifter, prov senaste veckorna och idag var det också Gymnasie mässan det var väl bra folk vill verkligen sälja sin skola så gäller att säga nej fort om man inte är intresserad. haha Fick med mig en hel del imorgon ska jag plocka med mig lite mera och sen får jag se vad jag väljer mellan står mellan tre linjer kanske fyra får se hur det känns senare med den fjärde som jag velar lite mellan.



Men men får se det sen som sagt. Ska hämta mera info imorgon och sen blir det fika med en av mina bästa killkompisar skall lägga mig nu så jag orkar upp imorgon och hinner duscha och allt innan school. Fick jätte bra idag på Bild-redovisningen riktigt stolt faktiskt jag har höjt mig i flertal ämnen på såhär kort tid fast nästan hela terminen har gått såklart men alltså.. Kändes rent ut sagt omöjligt, men börjar känna att ingenting är omöjligt så länge man har viljan & tror på dig själv.

- Tänk på det ni nästa gång ni påstår att ni inte kan,
vissa saker går ju inte men ingenting är omöjligt!


Nu är det sovdags, nattinatti. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martina

hej, här e vi hemma å är sjuka:S steffies hosta som vanligt! mamma ska på den där gymnasie mässan me brosan:)

hörs senare kram

2007-11-16 @ 13:19:50
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se