12 oktober, är det bort blåst nu för om världen?..



Jag hoppas inte att det är bortblåst bland alla oss medmänniskor men det värkar så, det ser så ut ja.. nu när man lyckats fånga så mångas uppmärksamhet och få folk att visa att dom bryr sig och vill ställ upp, göra minsta lilla för att visa skillnad på något sätt, känns inte som att man riktigt fortsatt denna kamp på ett sätt så att alla kan ta del av det pratades om nya organisationer just nu finns redan morsor och farsor på stan & sen har  stockholmsstad  flera olika slags nattvandrare, fältare och sen United Sisters Night Patrol men den organisationen har jag endast sätt på "anordnade ungdomsfester" där det finns vakter och massvis med personal så just där förstår jag inte riktigt hur det är tänkt när ungdomar endå är samlade så ska dom finnas på plats där det redan finns vakter etc.? Dom andra ungdomarna som inte befinner sig där det redan är vuxna ögon som bevakar eller kolla läget då? Tycker bara det är konstigt tänkt.
Jag skriver det jag känner för, så spara era onödiga kommentarer tack.

Peace out friends and lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se