att blogga.

Jag vet inte riktigt, vad jag ska skriva om när jag väl känner för det orkar jag inte att ALLA ska kunna läsa, vill inte heller låsa bloggen funderar på att göra en helt anonym blogg en ny alltså.. fårse hur jag känner med det 2008 just nu är det inte så troligt får lov att vara Rebecca fram till 2008 ialla fall, det kan man väl stå ut med? haha hoppas det ialla fall! Men idag var mysigt hade lätt migrän, yaay* och träffade tjejerna på morgonen vi hade äventyr och tjänade 500kr var.. det ni 1½ timmes uppdrag, hihi vad det var får ni inte veta! ;) saknade barnen från dagiset kommer inte kunna vara utan dom efter praktiken, jodå men kommer kännas konstigt dom är så himla söta och mysiga, man vill plocka med dom hem! haha.. nejdå, jag lovar ska inte göra det no good idea! nejmen nu ska jag avrunda här.. fixar med musiken på bloggen som ni kanske ser? jag gillar rätt olika musikstilar, men det ska gå att dansas till eller njuta lugnt och fint till förstår ni eller nått sånt säger vi.

PUSS! ( ska ta tillbaka mitt pusspuss ist. för Pok!) hihi Godkväll mina vänner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se