bloggning påG

Nu har jag ialla fall bloggat lite grann inte riktigt godkänt men det funkar! haha hård mot mig själv nejdå men jag försöker.. Igår såg jag, mamma & syster på monster till svärmor den var riktigt bra faktiskt!
Någon mer som gjorde det?

image313



Nu ska jag titta på några avsnitt av SATC har börjat om på första boxen igen, kan se dom om & om igen,
'Sedan efter det blir det till att sussa en söt dröm i min sköna säng, lovelie!
image312



Natti natti, Puss & Kram!  Får inga kommentarer fast jag vet att jag har folk som kikar in här, känns trist..

Kommentarer
Postat av: Nina

men taack!vad glad jag blir!
du är vansinnigt söt du med, bara så du vet!
toppen-snygg frisyr!
ha en superbra dag :)
kramar /Nina

2007-10-29 @ 11:53:36
URL: http://leifsdotters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se