Igår - Lördag!

Lördag - Igår var jag med mami på stan grymt mycket folk fick med mig vantar och en mössa hem inga skor denna gång heller hittar inga snygga stövlar eller sneakers får ha mina andra så länge tills jag hittar andra pjucks. Sen köpte jag och mamma med oss Donken hem man får göra sånt på lördagar .. kom på mig själv och fredagar,
smsade med brorsan och vi mötes vid södrastation så gick vi syskonen till våran storasyster som hade fikamys hemma hos sig för nära & kära och fikade lite, mumsig tårta! Ska visa vad hon fick av oss hon blev jätte glad alltid våran storasyster - inga presenter, jag önskar mig bara att ni kommer!!
Då vill man köpa ännu mer såklart så det gjorde jag och Storebrorsan i Fredags.


Cocktail-Martini Glas fick hon i olika färger, hon älskar färger precis som jag! :-)
image299image300

Dåliga mobilbilder. - I bakgrunden syns tårtan tre våningar smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se