körig morgon..

Denna morgon vart helt fel eller till början så var allting perfekt kom upp fort och åt fruost (ni som känner mig vet att jag inte äter frukost på vardagar) .. och det ledde till illamående & huvudvärk runt kl. 11.40 sådär runt lunchtid då mådde jag illa alltså. menmen när jag komemr till skolan har jag glömt mina nycklar + att jag inte ville gå in på kören jag har tappat lust till .. jag vet inte vad men jag var där nere men kunde inte gå in så gick upp och in i klassrummet där tjejerna satt dom sa sätt dig här: jag kände mig otroligt otrevlig (förlåt) hade panik inga nycklar och min dag var förstörd typ, så mötte syrran vid tuben och så fick jag mina nycklar tur att hon inte hunnit dra iväg.
Sen ordnade allt sig eller var påväg att bryta ihop där imellan när jag kom upp till skolan, sen ordna det sig och min dag var räddad + Att vi bara hade en sista lektion efterlunch för vi hade hemkunskap förra veckan och var lediga denna vecka, så himla bra så vi drog till stan jag & några kompisar från klassen, killarna orkade inte stanna tror jag så dom satt ett tag och vi drog till nästa affär och då tappa vi bort varandra, men vem vill gå på våra shopping turer. haha *ingen kille ialla fall* Hitta 3 par skor skopunkten ska köpa dom imorgon och en mössa och kanske en klänning fårse hur mycket pengar jag har. :)

Nu mummsas det Kanelbullar här hemma.. alla måste äta en ialla fall  det är ju kanelbullens dag trots allt!

image293
Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se