Lördag!

Imorse kl 11.00 fick jag tid hos frisören, dom började med mitt hår 20 över var väl klar runt kl. 14.00 sådär, slapp rulla fick välja men min klippning tog nog längst tid är super nöjd tjejen som klippte mig var ny där men duktig på klippning må jag säga, antar att hon var utbildad till frisör jag litade totalt på henne bad henne: klippa upphåret bak och framtill & tjockare-lugg så att jag fick dom hennes hår hon var fab i håret, så jag fick bra med insperation är hel nöjd! Jag behövde inte betala, fick rakpermanent och klippningen gratis hur bra var inte det då? 500:- skulle det gått på, så sparade 500:- på det grymt bra för min del, sen sa han att jag fick komma när jag ville o klippa mig och fixa håret, som alltid så himla gullig han är och något med modell-hårmodell kanske ... hm.. fårse han skulle ta det nästa gång tror jag dom pratar englska på salongen eller min "farbror" gör det ialla fall och dom andra pratar svenska/eng. så hann inte snappa upp det dom sa! Mammas kusin & familj kom kl. ´16.30 så vi satte oss och fikade då så stora barnen blivit träffade dom nästan dagligen, då Mille var 2 år och Mira bara var en liten bebis sist vi såg dom och nu har dom blivit så stora & sååå sööta! :D
 
Bilder kommer sen ska fota lite till, nu ska jag och mamma sätta i oss lite mat och titta på filmen som vi hyrt! :)

Ha en mysig lördagskväll!


Poook!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se