Lördag

Hejsan! :') måste snart rusa igen är hemma sitter här softar lite, har varit i stan med Lojna och jag köpte skor men först åt vi italiensk glass i gallerian, sen skorna på en bakgatan ovanför drottninggatan från Belle innan vi drog till Söder igen och då fikade vi på fåtöljen borde tagit något att dricka bara eller matigare istället för sötsak, var så mätta .. så men jag drog i mig det jag köpte och så satt vi där någon timme ialla fall och nu sitter jag här, ska vara barnvakt om en halvtimme åt lilla e, ska bli mysigt hoppas hon är på bra humör bara men det ordnar sig alltid annars får ta med en bok och läsa och så det blir nog bra det, ska nog sitta i tre timmar skulle jag tro! Men ska skriva mera senare när jag orkar om mina två Praktik veckor på dagiset också.

Puussshej! Peaceout -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se