Onsdag

Gud jag bloggar dåligt, väntar på att vi ska slå till på en ny digitalkamera, japp!
Så tills dess har jag noll lust att blogga, fast nu har jag en rolig liten nyhet jag kommer saakna barnen på dagiset och inte vilja gå tillbaka till skolan, hell no säger jag som barnen säger: JAAG VIJLL INTE!! haha,
men jag måste tyvärr men där imellan har vi lov, men jag kommer få vara med på deras dagisfoto imorgon blev tillfrågad om jag ville det, så jag tveka först men min handledare övertala mig direkt. Ska bli kul och då kommer dom minnas mig när jag kommer och hälsar på dom också hoppas jag det underlätter nog lite ialla fall så dom inte glömmer mig .. en person in & en ut liksom. Nej men nu ska jag få en skön nattsömn så jag hinner fixa mig lite imorron har föresten köpt ny mössa & vantar förra helgen, och en grå klänning och rött nagelack idag också! Inga bilder, just nu noterar det mest för mig själv .. ;)

Nattinatti, Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Izabelle

jo. blogga lite nu :)

2007-10-26 @ 15:20:45
URL: http://bellibull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se