Dagens shopping

Idag efters skolan gick jag och Elinpelin till Ringens C och bytte ut mina mjukisbyxor som mamma råkade köpa fel utav igår + att dom var slut i stan och bara ringens H&M hade rätt modell som jag letade efter tur att min storlek fanns dom, fick 50:- tillbaka efter bytet, så först en vända till åhléns och lite till, sen kände jag att jag behövde nytt hårspray & mousse så det blev det till slut MeH&M underbara priser, handlade hårspray & hårmousse för 24.50:- styck så fick dom för 49:- tillsammans & mjukisbyxor för 149:- är nöjd ialla fall!

Mjukisbyxor Från H&MHårspray & hårmousse

(ursäkta dom dåliga mobil bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se