Fredag

Fredag - Vi slutade 14.10 vi var rätt taggade inför kvällen alla brudarna, efter det så kom Linn till min skola vi åkte till stan och lämna tillbaka ett plagg & kollade runt i affärer och kikade på skinn jackan som Linn nu köpt, ur snygg på henne! Men jag ska nog hoppa över skinn jackan kommer ändå bara frysa i den, en jacka går på 1500 kronor knappast att jag tänker frysa för att vara snygg? nejnej, det löser sig. haha Ska nog köra på Väst istället. Ialla fall sen så mötte jag, Bonnie & Sofia när vi kom till Skärmarbrink med våra tunga väskor, så hade B glömt sina nycklar.. haha men det gick rätt fort då jag & S väntade var vi vrål hungriga och jag orkade inte ens ta mig hem innan för att äta middag så vi åt hemma hos B det var mysigt vi tre som alltid förstår varandra. Vi hade Telefonterror skojar inte 3ggr i minuten ringde våran telefoner alla på lågtbatteri.^^ så jag blev smått galen ville stänga av telefonen men sen kom tjejerna när vi fått göra oss i ordning ialla fall. Vi hade super mysigt, tills jag började må dåligt då ville jag hem men stannade en timme eller nått sen orkade jag inte mer, tyvärr lite misslyckat men man ska inte förstöra för andra för att man själv mår dåligt, det gör aldrig jag. Hoppas ni hade kul ialla fall tjejer & boysen som kom senare.. haha


Photos coming up soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se