Han tejpades fast vid en stolpe..

Douglas Dahlqvist
14/9 på SVTs nyheter, jag hakade upp mig att så hemska saker sker!

14-årige Douglas Dahlqvist kan få 150.000 kr i skadestånd efter att ha mobbats av två skolkamrater. Skadeståndskravet är det hittills högsta som Barn- och elevombudet krävt.

Den avgörande händelsen inträffade i slutet av maj när han tejpades fast vid en stolpe på skolgården.
Därefter fotograferades han av förövarna och bilderna spreds.
-Jag fick ingen luft. Jag försökte komma loss, det gick inte. Det gjorde jätteont mot revbenen, säger han.


Jag tål seriöst inte mobbning gud jag blir så sur.. att retas är en sak det skiljer sig otroligt..
Bara tanken av att folk kan vara så himla dumma fan det gör en helt upprörd, den här lille killen är ju hur söt som helst kanske har gått ett år sedan dess eller? Tv4 fick inte visa pojken för hans mor, men SVT fick det? Konstigt nog för vi gick och grubblade på hur han såg ut.. Han blev kallad fetto, cpunge osv. han kanske var stor förut vilket man inte alls kan se nu ialla fall, men det ger ingen rätt att vara så elak? folk ska inte missbruka ord sådär! Sånt här får inte förekomma nejnej!

Kommentarer
Postat av: din linn <3

hemskt han va ju söt !

2007-09-16 @ 14:18:27
Postat av: Bea! (:

usch, vilka jävla idioter det finns alltså. jag blir så upprörd när jag läser det här :/ när ska man få stopp på allt skit här i världen?

2007-09-18 @ 15:43:27
URL: http://beapettersson.blogg.se
Postat av: riibecca

Linn: ja han är super söt ju!
Bea: Nej ellerhur blir verkligen sur, ja man undrar ju
snart kommer hela världen börja hata fan.. så får det inte bli!

2007-09-18 @ 17:18:19
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se