Lör-Sön

Lördag - igår var jag bara hemma tills jag skulle sitta barnvakt åt Ella hon hade nog lite svårt att känna igen mig efter att bara ha varit med mamma hela sommaren och aldrig varit ifrån mamma så hon var ledsen halva tiden jag satt barnvakt tills jag la henne eftersom hon var trött, vägrade äta eller ta välling flaskan, så det blev bums i säng. Sen åt jag middag och dom hade lämnat lite fika också, alltid så gulliga sen ringde Lina vi pratade i en halvtimme hade så tråkigt, sen när jag kom hem kl.nio så satt jag vid datorn ett tag och sen så åt jag lite mera mat, satt väl här tills kl. halv två då ringde Lina igen vi pratade om allt möjligt så skönt, tack för att du alltid ställer upp gumman! :-) Sen la jag mig kl. halv tre då vi lagt på så kollade jag på mitt andra avsnitt från Sex and The City har börjat kika på första boxen dom allra första avsnitten IGEN, längtar tills långfilmen kommer!! Nu ska jag göra mig i ordning & gå till slussens SL-center och fixa nytt busskort eftersom jag inte orkade det igår, sen till ringensC eller till innestan om jag hinner vi fårse måste handla lite stuff, men bara om jag hinner har en timme och en kvart på mig knappt så jag lär hinna.

Hoppas alla får en mysig söndag ialla fall!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se