Lördag dag/kväll.

Igår var jag istan med L försgt och främst och vi gick igenom stan hittade super snygg byxor och stövlar fann jag med ska kika vidare idag fick inte med mig något hem eftersom att byxorna inte fanns i min storlek tyypiskt har gått ner 2 storlekar. thats so wierd!



Men ialla fall sedan åkte jag hem och mötte lite släkt på vägen, så fin klädda tänkte jag dom skulle på bröllop.. Och sedan var det ingen hemma jag fick flipp tro mig. men mamma kom 10 min efter som tur var hon som sa att jag inte alls behövde nycklar typiskt. Jag åt lite och drog sedan iväg hem till Lilla E som går stadigt nu kan alla kropps delar öra, näsa osv. & djurens läten katten är sötast låter typ *miiiiiiaaaaaou* ur gullig. :-) Satt barnvakt där i 3½ timme drygt.
Allting gick bättre denna gång inget skrik & gnäll hon tog vällingen & var så snäll så när det var läggdags lilltjejen låter som hon är äldre hon är bara 1½.


Nu sitter jag här och ska börja fixa & trixa med ny blogg layout faktiskt & nya teman osv. ge gärna tips om det finns något speciellt man kan skriva för att bättre bloggen eller så..

MEN FÖRST DAMMSUGA & STÄDA MITT RUM!


Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se