Tisdag, jag tror att det är måndag hela tiden.

Idag började vi tydligen 8.40 inte 30 där sprang typ hälften av klassen i onödan? Hur är det tänkt att man ska minnas så tidigt på morgonen och efter att man fått höra det en gång för en vecka sen att man börjar senare en tisdag, när man inte ens hängde med eller lyssnade och alla scheman säger annat..? Aja, nu sitter jag här och funderar på hur vårat skolfoto kan ha blivit och enskilda fotona säkert hemskt hoppas inte det för dom ska sättas upp hos mormor och skolkatalogen kan ALLA titta igenom.. haha Våran klass stod och garvade igenom ungefär hela gruppfotot, välte ner översta bänken osv. så fejkade-leenden åkte på då vi skulle vara "samlade" på kortet. I alla fall hittade lite roliga videos på youtube med folk som dansade bröllops danser the first dance, första dansen som den kallas eller father and daughter dance som också finns, helt oroligt bäst kan bara se min mamma och jag på min bröllopsdag som i videon nedanför, riktig lycka! nu ska jag stänga ner bloggen för idag, PUSS&KRAM!



Kommentarer
Postat av: martina

:) så fint med första dansen å att göra d till något speciellt. En kille jag jobbade med i sommras har gift sig nu å dom gjorde överasknings dansen (dirty dancing) dom fick iden från youyube så himla kul!
http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0

2007-09-04 @ 22:11:30
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha så skulle jag nog aldrig få min pappa till att ställa upp på :)

2007-09-05 @ 21:34:10
URL: http://lakritsshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se