Torsdag!

Idag började morgonen dåligt stressade iväg till skolan efter lite fix i badrummet men nejnej hade ju faktist glömt mitt schema i skåpet så fick skylla mig själv som typ hälften av klassen när vi började kl. 9.00 idag .. kändes surt hann knappt fixa mig alls. aja thats life kom dit halv 9 ialla fall och många från klassen stod utanför jag frågade mig själv varför? jo då hör jag bakifrån skåpen vid bänkarna AMEN vi börjar ju kl.9, jaja slut tjatat!
Nu sitter jag här efter en rätt så skön dag, vi hade hemkunskap sista lektionen vilket var super kul lagade mat med mina mäster kockar Bonnie & Sofia, underbart gott vi hade "utmaningen" idag, då våran lärare plockat fram allt som fanns och man fick laga precis vad man ville riktigt gott blev det Potatis klyftor/Grönsaker i ugn, Stekt Currykyckling, Grönsallad, yoghurtsås & Frukt till efterrätt mumma! - blev typ världens måltid eftersom man skulle lagas enligt tallriksmodellen'  Nu sitter jag här är propp mätt åt också massor till lunch innan hemkunskapen så dagens middag blir väl typ Glass, chokladsås & banan, lyxa till det lite! ( först blir det nog varma mackor så inte bara glass, men man kan ju alltid önska)

Hoppas alla har en bra kväll!

Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se