Godmorgon'

Nu sitter man här igen har sovit hela natten men väldigt konstigt stel i nacken & ryggen gör ont. Nej men ska inte klaga nu har precis satt på en kanna té. Ska jag sätta igång att städa här och möblera om så gott det går. Duscha, fixa mig sedan bär det av mot staden måste köpa ett par tygskor skymtade några godbitar igår när vi gick förbi till bra pris så vi får se helt enkelt och hårfärg kanske, Mörkbrunt eller Ljusbrunt..? Förse. Nu är det röd-lila-brunt,ut växt börjar komma måste också beställa tid för klippning men endast topparna ska av & rak permanent får bli om någon vecka eller två. Vad ska du göra idag?
I can't see the sun today, thats bad!

- Hör att mamma står i köket och gör frukost söndags frukosten är alltid bäst & mysigast.

Behöver nya skor eftersom jag köpte sneakers men fick skavsår började till & med blöda igenom. Skavsåren är kvar men börjar bli bättre fast det är ändå en vecka sedan jag använde dom första gången (och sista).


image463

Dom köpte jag på stadium, stay away aj 400kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se