Idag - time2sleep!

Idag har varit en soft dag även om vi hade matte nationella, det gick nog bra hoppas jag. Känns så ialla fall! Sista "lektionen" i skolan var det Talangjakten så filmade nästan alla nummer och sen har jag fotat lite idag. På lunchrasten & hämtade min kamera tillsammans med Jenny & Sofia.

Och bilderna Linn tog igår blev helt underbara ska skaffa en skriva nu bränna över och framkalla till mitt fotoprojekt det kommer bli great!

image483
Jenny & Sofia promenixar tillbaka till skolan.
image484
Jenny, Sofia & Rebecca, foto taget mot en bil. (därför bilden ser skitig ut).


Sen har jag också fikat med min käre bror efter skolan, först åkte jag till slussen gick ner till kajen hämtade usb minnet som alla bilderna låg på av linnsan. Sen kom bror dit vi drog & käkade på Soda. Efter det mötte jag vicky vi åkte till stan & fikade tillsammans kul att äntligen ses igen!

godnatt , pok!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)

2008-04-25 @ 12:22:09
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se