41 frågor - 1 personlighet.

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

 

Fick sjuksköterska högst upp som jag efter Hotell  & Restaurang utbildningen ska utbilda mig till. - Snacka om att Min Personlighetstyp stämde in på mig exakt också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämmer in såååå bra ;)förresten du skulle skriva att jag är bäst vad hände me de? hoppas allt går bra idag babe kysssssssssssssssssssssar

2008-08-22 @ 11:35:41
URL: http://sensimillia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se