funderingar..

Har suttit och funderat en del nu och jag ska göra klart allt i skolan sen tror jag att jag ska åka bort ett halvår fram tills nästa höst orkar inte stanna här mer, vet inte var jag har mig själv har tappat bort mig själv någonstans på livets väg, fan! Vänner ska väl ställa upp i vått och torrt men det ser jag inget av så kalla er inte för vänner alls. Klarar mig själv men samtidigt vill jag inte behöva känna mig såhär, så måste försöka hitta lösningar kanske åker till syrran i Florida, fårse! har inte orkat blogga har mke i skolan och är stressad och mår sådär förtillfället får blogga mera till helgen imorgon kommer bilder och ska berätta senare vad som händer imorgon! ;D besobeso!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är ju när man har det jobbigt och behöver sina vänner på riktigt man får reda på vilka äns riktiga vänner är. Hoppas det ordnar sig för dig! kram

2008-12-05 @ 22:22:27
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se