lördagsmys!

Idag har jag bara varit hemma ska skriva lite mer om gårdagen senare kanske lägger upp videon jag fick på syster & hennes man när hon sjöng & han spelade  bas om jag får tillstånd av henne vill säga. Så fårse senare. Annars har jag slappat idag vart sent igår men galet kul var det, har lagat paella idag till middag den vart super gott &  till efterätt vitchocklad panacotta med passionsfrukt ovanpå. mumma. Nu kollar vi på film på tv senare ska vi kolla här på datorn jag & syster iaf.  besobeso! - Föresten så lämna jag tillbaka den tröjan jag köpte ska köpa en annan kofta på gina imorgon!


Bjuder på en bild från igår kväll jag & min storebror Marwin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se