One more day to go!

Nu är det bara en dag kvar tills nyår galet fort det här året gått.. :S borde summera året men har inte haft tid får göra det efter nyår, nu har jag fullt schema påg! Det kommer bli super bra, idag ska jag och emelie handla all mat och dryck & fixa lokalen men det får bli senare runt 16 tror jag, måste hinna få med mig allt jag tänkt köpa innan jag slösar pengarna på annat. För nu ska jag fixa mig och in till stan & möta några av tjejerna från haninge, för shopping ska bli himla mysigt att träffa dem! Innan det möta en tjejkompis och fixa lite. ;) så fullbokad är jag iallafall.   Nu måste jag dra mig härifrån, besobeso! Update kommer senare med dukningsbilderna & annat fix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se