still@home,

Hello, är fortfarande hemma sitter just nu framför datorn & lyssnar på min favorit kanal SR Metropol, den kanalen är grym! Man kan inte sitta stilla så fort den kanalen är på här hemma.  Börjar ialla fall bli frisk knarkar halstabletter just nu, men har lite ont i öronen fortfarande, hade en liten öroninflamation tror jag hela söndagen var jag frånvarande pga. nedsatt hörsel hörde nästan ingenting ibland släppte de på ena örat men kom tillbaks. Nu väntar jag på att dem ska skicka att mitt efterlängtade paket blivit levererat till uthämtningsstället! Ska rensa garderoben & fixa den iordning vilken röra jag har just nu. byebye, beso!


- ps. glöm inte vickis klänning imorgon!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha aa:)



usch hopaps du blir frisk snart!

2008-12-16 @ 23:32:48
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se