Update: 30 december!

Update: Träffade Emelie direkt här på söder och handlade mat till nyårsmiddagen det gick super har 2 saker kvar som ska handlas imorgon sedan är vi ready! Vi ska laga hasselbackspotatis med kyckling spett och två olika såser, lime och tzatsiki + sallad till det. Och Efterätt förstås! ;D Sen mötte jag Linn inne i stan vi shoppade lite, mötte klara en snabbis och fixade som jag skrev ovan att vi skulle göra & sedan shoppa vi vidare jag fick med mig ett par svarta stövlar med klack från Skopunkten, silvrigt nagelack, svart/grå ögonskugga & ögonfransar från H&M. Sedan lite dekoration till nyår & annat stuffs till mig själv. Ska fota stövlarna sen, nu är det middag!  besobeso!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vet du om kiilimanjaro har öppet på nyårsafton (imorgon ) Tack på förhand martina

2008-12-30 @ 22:42:08
Postat av: REBECCAS

Hej! Jag tror allt i stan har öppet imorgon .. vill du ha nummret och prova ringa? :)

2008-12-30 @ 22:49:57
URL: http://riibeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se