Hotell-Restaurang? Konditor? Omvårdnad? HJÄLP!

Vad har alla därute valt?  Det är 24.00 som sidan stängs men sidan laggar hela tiden.
Fast nu har jag varit inne men ska gå iväg till skolan snart ska bara fixa mig sen ska jag dit käka lunch och gå sista lektionerna istället för att inte göra någonting idag, men jag ska försöka bestämma mig för hur jag ska ha det, Hotell-Restaurang? - Konditor? Omvårdnad? Ja..  hjälp mig lite skriv gärna vad ni gått för linjer/ går och skola.

Denna dag kommer bli toppen fast det blev sent inatt, ska jobba senare kl.18 ska jag till stan handla lite med Linn sen ska vi hem till henne.  ( PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV  - FIXA VÄSKAN, RINGA SAMTAL & NYCKLAR!) Nu måste jag dra mig.. Ha en toppen dag, glöm inte att skriva, PUSS!

image364


Bjuder på en bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Mercedes

tihi ja, xD
saknar dig meeed babe :o hur är det numer .. ? love!

2008-02-15 @ 22:59:31
URL: http://mercaaan.blogg.se
Postat av: Janna

söööt :)

2008-02-17 @ 14:21:06
URL: http://jaays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se