Morgonstund!

Godmorgon! Vaknade för en timme sedan suttit här och pillar lite på facebook och kollat runt i bloggarna jag läser. Ska lägga kameran på laddning, sedan kommer bilder på mina nya skor & hoodie love it. Men ska byta skorna till en större storlek idag så jag kan använda dom ikväll om vi ska ut. Nu blir det frukost nyponsoppa(min favorit, skulle inte funka utan det.) & något gott bröd kanske, we'll see. Vad ska ni göra idag då? Verkar vara kyligare än igår, men det håller för solen skiner ute alltid lika mysigt, ge oss vår på heltid.
- Later guys, besobeso!


image378
Önskar att jag bara kunde stänga av allt & slappna av sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se