2007..

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja, först en väns vän numera vän till mig och sen min vännina.

Är det något du saknade år 2007 som du vill ha 2008?
Svårt att säga, rakt av? Bättre betyg kanske tråkigt, fy.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
16 juni då ägde min storasysters bröllop rum.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Umbrella - Rihanna,

Everytime we touch - David Guetta

No one - Alicia Keys.

Tears Dry on Their Own - Amy Winehouse.

Love stoned - Justin Timberlake.

Way I Are - Timbaland Feat. Keri Hilson & D.O.E.


Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat då jag mått bra.

Blev du kär år 2007?
Nej.

Något du önskade dig men inte fick?
Massvis med saker, haha..

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Slippa alla sjukhusbesök.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner.

Vem saknade du?
Flera stycken

Årets sötaste?
Melanie helt klart sötaste bebisen.

Årets största kärlek?
Till mina tjejkompisar!

Årets besvikelse?
En hel del, speciellt du!

Årets bästa?
Jag har fått ett toppen bra extrajobb & träffat massa nya människor.

Årets snällaste?
Ska man ens kunna välja?

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Tack detsamma gumman :D

2008-01-02 @ 00:18:34
URL: http://mercaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se