Inte med mening..

Det var egentligen inte med mening att börja första inlägget med att vara gnäll tant men jag blir verkligen irriterad.

Nu sitter jag här med täcken & ljus och bara har det gött, hade världens bästa kväll igår så grymt roligt hade inte väntat mig att det skulle kunna bli så bra med tanke på mitt nyår 06-07 det var underbart. Innan tidigare på dagen från 13 tiden var jag hemma hos Linn vi fixade oss i ca.4 tim så vi skulle vara fina till kvällen sen bar det av hem för att äta nyårs middag, tre rätters middag smakade underbart allt var FAB! - (Tack mamma!). Vi gick hemifrån mig då kl. var 22.30 men först var vi tvungna att kyla våran dricka så när vi kom ut och såg alla fyrverkerier, allt folk då började man känna att det var nyår på riktigt, så mötte upp folk på vägen efter ett tag såg vi vad klockan var så vi småsprang till slussen med 7-8 minuter kvar tills 12-slaget, folk sprang ner för backen där vårat sällskap dom försvann bort i folkmassan så vi sket i dom och njöt, väntade på att klockan skulle bli 23.57-23.58-23.59 & slutligen slog det om till 00.00 känsloladdat Lina & jag fick glädje tårar, varför vet jag inte bara en grym känsla att stå där tillsammans bland alla glada människor vi stod ialla fall en bit upp i backen sen började dom spruta champagne överallt helt galna känsloladdade minuter, champagne dusch är inte helt fel det heller. . (Bilder kommer senare)


image358image359

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se