lite sömn löser allt

Lite sömn löser allt? Inte allt men det mesta i morse blev till att slänga på sig kläder o springa till mottagningen på Erstasjukhus ner mot slussen ännu längre bort 20minuters promenad och att inte ha ätit någonting gjorde mig totalt svimfärdig och när vi skulle få våra 3 "återkallelse" tider så höll jag på att svimma och började må jätte illa så jag satte mig på en av stolarna i väntrummet medan mamma fixade tider och vi fick efter middagstider så att det inte ska störa mina studier lika mycket som det gjorde förra året då blev det hela dagar (kan iofs. förekomma) men annars har vi fått mest tider när jag ungefär har 10-15 minuter kvar på lektions tid, vilket är skönt. Så kom jag hem tänkte kommer aldrig somna om men började må sådär konstigt igen så la mig för att sova och vaknade nu, kul sista lov dagen? Men vad ska man göra? Nu sitter jag här och slöar väntar på att syster ska komma hem med mat åt mig så länge blir det SATC. *PUSS!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se