Stan & göra ärenden

Nu ska jag strax till stan, ska bara sminka mig lite och fixa håret det behövs. Sedan ska jag förbi mammas jobb & sen till banken där hämta ut mitt idkort som kom igår. Sen ska jag handla den svarta klännignen som jag visade i ett par inläggnedanför men shoppingen sker med vicki tror jag? Fårse om hon hinner. Besobeso!

- Juste syster blev väldigt sjuk och kom aldrig iväg på festivalen,
fan det var riktigt synd! Så jävla typsikt.


På bild: Bonnie darling, KOM HEM!

- Update kl.15.59: En hängig rebecca, ligger nu på soffan & kollar på tv. Mamma ska göra Pannkakor till oss sjuklingar här hemma, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se