Gick ut nian igår,..

Gick ut nian igår,.. det känns riktigt konstigt. Men en riktig lättnad att allt gick bra för min del. Byebye åsö fyfan vad jag kommer sakna den skolan alltså med glädje och sorg som jag lämnar den skolan faktist, medtanke på alla underbara lärare vi endå haft och alla människor som man lärt känna och gått med i samma klass 3 hela år.

Blev lite knasigt igår, jag blev lack men orkar inte nämna varför. Därimot lycklig SVERIGE vann matchen, vi stog vid skeppsbron inne i stan och kollade på matchen utanför aftonbladets uppsättning av storbildsskärm osv. Det var mysigt, dom andra drog orkade inte hänga med och vara ute hela natten så jag drog hem när jag började känna mig trött & det blev efter matchen.  Hade ialla fall en bra skolavslutning/dag!

Bild: Jag och min mentor.
Tack för allt som det står i guld kortet & guldkassen med vinet njut det är du värd!
Skolans bästa mentor!


Kommentarer
Postat av: martina

va skönt:) å vad bra att kunna säga att man har haft bra lärare!



har du fått reda på vart du kommit in på gymn?



2008-06-11 @ 22:53:16
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Evelina Bonardi

ROBIN<3

2008-06-14 @ 21:40:39
URL: http://evelinabonardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se