Fredagen - i city!

I fredags fick vi sluta i skaplig tid runt kl. 14 tror jag? Då åkte jag in till stan mötte Sofie, Linn & Patrik mfl. Sen drog jag, L & P vidare köpte vi löshår åt mig inför balen efter det mötte jag mamma & Nina vid Åhléns City, där jag fick prova ut mitt smink hade tydligen fått helt fel i påsen också .. dåligt dåligt, hade köpt en concealer som var helt fel, tur att Nina kom och extra checkade i påsar & färg toner. Jag var tvungen att åka och hämta E, så mamma & N gick och köpte smink åt mig på NK (TACKTACK KÄRA!) eftersom det var slut på Åhléns. På kvällen skulle jag till jenny med gurlsen men jag orkade inte.. Var helt slut, så hade hemma mys. Somnade skapligt.

Provsminkad igen på Åhléns City - Ursäkta närbilderna.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se