Home sweet home

Hemma igen efter att ha sovit hos Linn igår. Först träffade vi min kära bror M och vi fikade på Café Soda inne på Söder tillsammans. Jag & Linn  tog en mindre kopp varm choklad med grädde (trodde vi) men den var typ enorm istället. Och så fick vi träffa min brors ex tjejs systrar, oj vilken söt liten bebis hennes ena syster har fått, det var mig en liten tjej det! Sen åkte vi hem till L fick ta fel buss för att det var så himla kallt och ungefär 20 min tills våran buss skulle komma så vi åkte världens omväg, vi kom hem tillslut det är huvudsaken iskalla men glada för det. På hemvägen köpte vi lite choklad L köpte då halva godis hyllan medan jag höll mig med tanke på påskhelgen som varit lika bra att låta bli godiset nu. Sen hade vi bara tjej kväll myste av varandras sällskap! Alltid så himla kul att umgås sena nätter - tidiga mornar.

(Får inte in några bilder här får komma senare).

Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se