Socker tillskott - Plattång.

Godisgodis det är fortfarande påskhelg, ett par Choklad fingers och fanta behövde ett litet socker tillskott i kroppen ska fixa håret som sagt det är ett heltids jobb att ha afro hår som tur är är hälften ialla fall tillräckligt rakt men nu börjar det växa ut i hårbotten måste rak permanenta mig snart i veckan redan tror jag.. Sliter mer att platta håret hela tiden & måste införskaffa en ny plattång (really soon). Nej, nu ska jag sätta igång, platta håret & måla mina naglar. Hoppas att storebror min vaknar snart sömn tuta.

Här är ialla fall min blivande ..
image450


Vidal Sassoon - Keramisk plattång.

Ciao, Beso beso!

Kommentarer
Postat av: martina

har du fixat håret nu:)å vart det bra?
har en hyfsat bra från melissa den blir varm 230grader.
hade tänkt fläta steffies hår idag men hon var trött och ville gå och sova så det blir imorrn.
har hört talas om en bok emd massa olika bilder på flätningar (vill ha!!) vet du vart man kan köpa den?

2008-03-25 @ 20:23:16
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Rebeccas

Tina : Jag ska fixa håret om några veckor istället så idag ska jag köpa plattången äntligen :D yay! mitt tjocka hår funkar inte på min gamla plattång längre tyvärr så ny blir det idag. Ah lillan. Jag vet inte vilken bok du menar tyvärr. Kram på er!

2008-03-26 @ 13:55:52
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se