Sommarväder ute & 4 skolveckor kvar!

Man vill bara ut och njuta av vädret ta vara på soliga timmarna, men så måste man stay in school2 såklart. Matten går framåt jag får försöka så gott de går måste klara mig. Börjar tröttna på matten, fast jag är så glad att jag får chansen att ta igen & det är ändå kul när det går och jag kan lära mig nya knep, öva öva öva är det som gäller. Sen har jag So tills måndag förhör med läraren och sen har jag musikprovet som tydligen gjordes i morse kvar att göra, så det ska ordnas det var fler som inte gjorde provet vilket är skönt.

Annars så är det bara 4½ skolveckor (med arbetsdagar) kvar, nu är det ämnes vecka och vi har en ämnes vecka kvar dom här 4 veckorna som är kvar, efter det har vi Kärleks veckan då blir det 5 veckor ska bli grymt kul,.Samma vecka är det 9ornas bal och dagen efter 9iornas vår show, ställa upp eller kom igen brudar?



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för att du ville svara på mina frågor!

2008-05-09 @ 20:20:07
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se