13nov - datorn är tillbaks. & mangopuré

Hello, bloggen.  Nu börjar jag bli lite pigg på att blogga igen hoppas de håller i sig.  Igår kom owe med datorn som han blåst och fixat åt oss/ räddat alla filer tyckte jag att han sa(?) hoppas det stämmer vet att en del blev räddat ialla fall. thanks soo much owe, your the best. Mamma är nog påväg hem snart hon (så ringde hon precis som man säger när man talar om trollen) skulle köpa en plugg sladd som fattades efter flytt av datorn så hoppas hon hittar en sådan så man kan få ha datorn i sitt eget rum igen med riktiga msn och photoshop m.m. längtar så! Vill pyssla med bloggen & bilder nu det var ett tag sedan.

- Idag i skolan gjorde vi Chicken a la King med ris till, det vart super gott riktigt enkelt.  Och igår kväll provade jag att göra Pannacotta med mangosmak vart gott fast det vart lite väl mycket pannacotta  för min del igår slutade i magont. haha får skylla mig själv. Köpte en barnmatsbruk mangopuré och hällde i extra socker och blanda ut den tog lite mere än halva burken.  Nu ska jag diska lite grann och sedan ska vi laga middag när mamma kommer & fixa datorn får jag göra som förstår mig på datorer. haha..  Besobeso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se